PKO Finat dostarcza szeroki wachlarz usług dostępnych w ramach Konta Inteligo oraz kanału iPKO.
Ubezpieczenia
PKO Finat jest agentem ubezpieczeniowym PZU S.A. oferującym sprzedaż ubezpieczeń w serwisie transakcyjnym Inteligo.
W ofercie PKO Finat są następujące ubezpieczenia:
PZU Dom
W ramach PZU DOM można ubezpieczyć nieruchomości:
- budynki mieszkalne - także na etapie budowy,
- lokale mieszkalne,
- garaże w połączeniu z budynkiem mieszkalnym lub budynkiem mieszkalnym w stadium zabudowy.
Ubezpieczenie może objąć również ruchomości domowe i stałe elementy.
Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
W ramach ubezpieczenia Wojażer – PZU Pomoc w Podróży można ubezpieczyć podróżujących na czas wyjazdu krajowego i zagranicznego w celu:
- turystycznym,
- uprawiania sportów (również wyczynowo i wysokiego ryzyka)
- podjęcia nauki,
- podjęcia pracy.
Złoto i srebro inwestycyjne
PKO Finat wspólnie z Mennicą Polską realizuje sprzedaż online złota inwestycyjnego, sztabek srebra, monet kolekcjonerskich oraz numizmatów.
Model oferowania usług online uwzględnia również możliwość przechowania zakupionego w Mennicy Polskiej złota inwestycyjnego.
Doładowania telefonów online
PKO Finat prowadzi sprzedaż doładowań online do telefonów komórkowych typu prepaid sieci Orange Polska, Polkomtel, T-Mobile Polska, Virgin Mobile oraz Play.
W ramach oferowanego rozwiązania klienci mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie doładować sobie lub innej osobie telefon w najpopularniejszych sieciach komórkowych w Polsce.
W celu uzyskania szczegółowej oferty uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym.
Karty podarunkowe
W ramach serwisu bankowości elektronicznej iPKO PKO Finat udostępnia usługę Karty podarunkowe. Są to kody doładowujące konta na platformach z muzyką, serialami i grami takich marek jak: Google Play, PlayStation, Xbox, Spotify, Netflix, Nintendo, Microsoft.
Karty podarunkowe zapewniają kontrolę nad wydawanymi w Internecie środkami, zwiększając bezpieczeństwo korzystania z rozrywki online.
Płatności za autostrady
Usługa umożliwiająca automatyczne płacenie za przejazd autostradą (obecnie A1) dostępna poprzez aplikację IKO. Opcja oparta jest na autorskim rozwiązaniu technologicznym.
E-Księgowość
To usługa łącząca finanse z księgowością, umożliwiająca zarządzanie finansami w ramach serwisu bankowości elektronicznej iPKO. Usługa obejmuje:
• Szybkie i wygodne fakturowanie
• Zarządzanie finansami firmowymi zarówno od strony dokumentów księgowych i faktur, jak i prowadzonych rachunków i rozliczeń
• Dodawanie scanów i zdjęć faktur
• Księga Przychodów i Rozchodów
Aplikacja umożliwia użytkownikowi także szybki i łatwy dostęp do danych firmy:
• płatności - należności i zobowiązania wynikające z wprowadzonych faktur
• raporty zarządcze – raport Przychody i Rozchody
• zestawienia – raporty sprzedaży VAT, zakupu Vat i raportu podatkowego VAT
• dochodowość sprzedaży – raporty marży wg produktów i dokumentów
Raporty BIK
PKO Finat jest dystrybutorem raportów historii kredytowej udostępnionych przez Biuro Informacji Kredytowej. Raporty dystrybuowane przez PKO Finat dostępne są w systemach bankowości internetowej PKO Banku Polskiego.
PKO Finat udostępnia następujące raporty BIK:
Raport Plus – dotyczy:
- bieżącego stanu zobowiązań kredytowych z informacją o terminowości ich regulowania, z historią rachunków kredytowych oraz danymi zawartymi w umowach kredytowych,
- stanu regulowania zobowiązań, informacji o zamkniętych lub spłaconych zobowiązaniach jakie znajdują się w bazie BIK.
Raport Plus z Informacją o Ocenie Punktowej – oprócz wszystkich informacji dostępnych w Raporcie Plus, ten raport zawiera dodatkowo informację o ocenie punktów.
Skargi i reklamacje Klienci mogą składać w następujący sposób:
o w formie pisemnej – złożone osobiście (po okazaniu dokumentu tożsamości) w siedzibie Finat przy ul. Grójeckiej 5, 02- 019 Warszawa lub przesyłką pocztową za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres: PKO BP Finat sp. z o.o., ul. Grójecka 5, 02-019 Warszawa;
o ustnie – telefonicznie pod numerami telefonów infolinii Banku: Inteligo 0 800 121 121 lub + 48 81 535 67 89, iPKO 0 800 302 302 lub +48 81 535 60 60 lub osobiście do protokołu w siedzibie PKO Finat przy ul. Grójeckiej 5, 02- 019 Warszawa, w godzinach 8:00 - 16:00.
o w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: wydzial.operacyjny@finat.pl z adresu e-mail zdefiniowanego przez Klienta w Serwisie.
Reklamacje są wyjaśniane przez PKO Finat w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed upływem tego terminu, a w przypadku odpowiedzi udzielanych na piśmie nadanie w placówce pocztowej wyznaczonego operatora (tj. operatora pocztowego obowiązanego do świadczenia usług powszechnych). Termin, o którym mowa powyżej, może ulec przedłużeniu w sprawach szczególnie skomplikowanych, z zastrzeżeniem, iż nie może on przekroczyć 35 dni roboczych. Jeżeli czas rozpatrywania reklamacji będzie dłuższy niż 15 dni roboczych od daty złożenia reklamacji, Klient jest informowany o przebiegu sprawy i podjętych działaniach. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji może zostać przekazana listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Opis procesu obsługi reklamacji znajduje się w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie zawierania umów o udostępnianie Raportów BIK w Serwisie Inteligo i iPKO oraz w Zasadach przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w zakresie pośrednictwa w sprzedaży raportów BIK w PKO Finat.
PKO Finat jako instytucja zobowiązana na podstawie przepisów Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym informuje, iż po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego, Klient będący konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, niezadowolony z rozstrzygnięcia sprawy, jest uprawniony do skorzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania wniosków o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z PKO Finat jest Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl).
Zasady i tryb składania wniosku oraz prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określają Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym oraz Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Klient ma prawo skorzystania z możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego umowy zawartej za pośrednictwem Internetu lub innego kanału elektronicznego, za pośrednictwem platformy ODR, funkcjonującej w krajach Unii Europejskiej, dostępnej na stronie internetowej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Regulaminy świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie zawierania umów o udostępnianie raportów BIK w iPKO i w Inteligo oraz Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w zakresie pośrednictwa w sprzedaży raportów BIK w PKO Finat znajdują się poniżej.