Przebieg procesu rekrutacyjnego w 5 krokach:

1.    Aplikacja
Ofertę pracy znajdziesz w zakładce AKTUALNE OFERTY PRACY. Kliknij "aplikuj" i dodaj swoje CV.

2.    Analiza dokumentów
CV jest analizowane pod kątem profilu zawodowego kandydatów, doświadczenia i stawianych wymagań. Jeśli odpowiadają wymogom projektu – kontaktujemy się z Tobą telefonicznie. Jeżeli aktualnie nie mamy dla Ciebie żadnej propozycji, CV zachowujemy w naszej bazie danych. Gdy pojawi się projekt zbieżny z Twoimi kwalifikacjami i preferencjami – od razu poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

3.    Rozmowa telefoniczna z rekruterem
Podczas rozmowy będziemy chcieli poznać Ciebie, Twoje kwalifikacje i preferencje, porozmawiać o dotychczasowym doświadczeniu zawodowym i planach zawodowych. Przedstawimy szczegóły projektu i możliwości jakie może nieść za sobą współpraca z nami. Jeśli przejdziesz rozmowę pozytywnie zostaniesz zarekomendowany kierownikowi zespołu, który ponownie zweryfikuje Twoje CV wraz z przesłanym raportem po interview.

4.    Rozmowa z menadżerem
Kolejnym etapem jest rozmowa z zespołem technicznym na temat projektu. W trakcie rozmowy może zostać zastosowana metoda weryfikacji Twoich umiejętności jak test wiedzy / umiejętności.

5.    Zakończenie procesu rekrutacji - informacja zwrotna
Każdy kandydat, biorący udział w rozmowach rekrutacyjnych, otrzyma informację zwrotną dotyczącą wyniku procesu rekrutacyjnego w formie mailowej lub telefonicznej.


Jak napisać CV?

Elementy stałe dokumentów aplikacyjnych:

- Dane personalne: imię i nazwisko, aktualny numer telefonu.
- Doświadczenie zawodowe: przy każdej pracy wskaż okres zatrudnienia, nazwę stanowiska, zakres obowiązków i technologie w jakich pracowałeś.
- Wykształcenie: Napisz, jakie ukończyłeś szkoły / uczelnie, jakie masz wykształcenie.
- Szkolenia i dodatkowe kwalifikacje: np. uzyskane uprawnienia, znajomość języków obcych, umiejętności techniczne.

Drukuj